سلما ساداتسلما سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

سلما سادات

سیسمونی سلما سادات

1393/3/8 20:27
نویسنده : مامان زهره
957 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این پست، چند تا عکس از سیسمونی سلما سادات میذارم. واسه این سیسمونی خیلی ها زحمت کشیدن. از جمله باباجون و مامان جون. مامان زهره ،خاله مژده، دایی میثم و زن دایی جون، دایی مهدی و من ینی خاله زهرا.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شال گردن و کلاه هنرنمایی مامان زهره است. پاپوش و هدبند رو هم من برای سلما سادات بافتم.

 

 

 

 

 

اینم عکس چند تا از لباسای خشگل خانم که خاله مژده زحمت کشیده و از آمریکا براش خریده و فرستاده. پانچوی عکس اول رو خودم براش بافتم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فقط یه سلما سادات کم داشتیم که خدا رو شکر 10 روز پیش به جمعمون اضافه شد و قشنگی اتاق رو صد برابر کرد. می بینی خاله جون، چقد همه دوستت دارن محبت

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زن دايى
8 خرداد 93 23:34
الهى قربونش برم دلم براش يه ريزه شده
ریحانه مهری
9 خرداد 93 9:53
سلام وبلاگ زیبایی داری منو لینhttp://reihanemehri.niniweblog.comکم کن اینم آدرسم من تو رو لینک کردم چه قدر نازه
دختر دايى مائده
9 خرداد 93 16:22
ناز و عالي خيلي دوستش دارم
خاله فاطمه(مامان اميرعلي)
10 خرداد 93 20:35
سلما جان چه اتاق نازي برات درست كردن خاله.مباركت باشه عزيزم. ايشالا با شادي و سلامتي از همه وسايلات استفاده كني☺️ بوس بوس برا سلما سادات گل😘
مامان نی نی
11 خرداد 93 10:53
ماشالله چقده نی نی نازی ... خدا ببخشه برا مامانش. انشالله که روزای خوب و ارومی رو پشت سر بذارید
مامان سیدی و ساداتی
11 خرداد 93 11:56
سلام بر همگی مخصوصا خاله زهرا قدم نو رسیده مبارک باشه ان شا الله دست به خاله زهرا باشه اگر دوست داشتی گلم می تونیم در مورد وبلاگ نویسی با هم صحبت کنیم. مشتاق دیدارتون. نی نی نازتون رو ببوسین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سلما سادات می باشد